Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw

Prezentowana publikacja koncentruje się na podstawowych zagadnieniach związanych z motywami podejmowania przez przedsiębiorstwa działalności zaliczanej do internacjonalizacji. Celem publikacji jest dokonanie analizy literaturowej istniejących motywów internacjonalizacji przedsiębiorstw. W publikacji, opierając się na systematycznym przeglądzie literatury przedmiotu przedstawiono podstawowe modele motywów internacjonalizacji w tym model Ypia.
The presented publication focuses on the basic issues related to the motives of undertaking by enterprises classified as internationalization. The aim of the publication is to analyze the existing motives of internationalization of enterprises. In the publication, based on a systematic review of the subject literature, basic models of internationalization motifs, including the Ypia model, are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies