Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving the service with the Servqual method

Tytuł:
Improving the service with the Servqual method
Autorzy:
Midor, K.
Kučera, M.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
improvement
service
quality
Servqual method
pharmaceutical wholesaler
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
At the time when economy is growing, there is strong competition in the market, and customers have increasingly higher expectations as regards quality of service and products. Under such conditions, organizations need to improve. One of the areas of improvement for an organization is to research the level of customer satisfaction. The article presents results of customer satisfaction surveys conducted by the Servqual method in a pharmaceutical service company. Use of this method allowed to improve the services provided by that pharmaceutical wholesaler, identify areas that need to be improved as soon as possible in order to improve the level of service provided.
Opracowanie w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies