Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prefabrykaty przęseł z dźwigarów stalowych obetonowanych w przebudowie wiaduktu kolejowego

Tytuł:
Prefabrykaty przęseł z dźwigarów stalowych obetonowanych w przebudowie wiaduktu kolejowego
Autorzy:
Hołowaty, J.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
element prefabrykowany
dźwigar stalowy
belka obetonowana
przebudowa
wiadukt kolejowy
precast section
steel girder
beam embedded in concrete
rebuilding
railway viaduct
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prefabrykaty ustrojów nośnych zastosowano podczas wymiany przęseł wiaduktu kolejowego usytuowanego w ciągu dwutorowej linii kolejowej. Omówiono technologię wymiany i konstrukcje nowych przęseł o minimalnej wysokości konstrukcyjnej. Przedstawiono szczegóły styków prefabrykatów przęseł. Uzyskano ustroje nośne zmonolityzowane oraz ciągłe nad przyczółkami. Zaprojektowana konstrukcja przęseł nie wymagała stosowania tradycyjnych szczelin dylatacyjnych pomiędzy przęsłami i przyczółkami.
The paper presents the prefabrication of deck elements in replacement of spans in double truck railway viaduct. Technology of replacement and construction of new superstructures with minimum constructional depth are described. Details of connections of precast units are presented. Although all elements of the decks are prefabricated the final superstructures are monolithic and continuous over the abutments. No traditional expansion gaps between spans and abutments are used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies