Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Success factors and future trends in mass customization

At first, this paper focuses on the market-oriented challenges associated with the necessity to continuously update product offers in order to serve today’s markets and remain competitive. Subsequently, some success factors for mass customization (MC) are identified in this study. Then, a generic model of a mass customization system for manufacturing companies is proposed. Additionally, chosen problems concerning the mass customization implementation are highlighted. Finally, the work provides a summary of the features and trends of MC and offers new views on the subject.
Na początku niniejsza praca koncentruje się na wyzwaniach rynkowych związanych z koniecznością ciągłego aktualizowania ofert produktów w celu obsługi dzisiejszych rynków i utrzymania konkurencyjności. Zidentyfikowano również wybrane czynniki sukcesu dotyczące masowej indywidualizacji (MC). Następnie zaproponowano ogólny model systemu dotyczącego masowej indywidualizacji dla firm produkcyjnych. Dodatkowo wskazano na wybrane problemy dotyczące wdrażania masowej indywidualizacji. Na końcu, praca zawiera podsumowanie cech i trendów MC i przedstawia nowe spojrzenie na poruszony temat.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies