Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of a GPT-3 chatbot with respect to its input in a sales dialogue

The aim of the study at hand is to configure and evaluate a GPT-3 chatbot which is resistant to faulty input prompts and sensitive to the emotional setting of a sales dialogue. Design Science Research Methodology by Peffers et al. [46] was applied and evaluated with qualitative interviews in two conditions, that is, short and long language input. Results show that the chatbot was overall able to mimic human-like sales conversations. Some deviant behavior could be observed, especially in the short input condition, revealing more verbiage and insistent questions for purchase by the chatbot.
1. Thematic Tracks Regular Papers
2. Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2024).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies