Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CSR – element strategii wzrostu wartości firmy na przykładzie Grupy Azoty Puławy

Tytuł:
CSR – element strategii wzrostu wartości firmy na przykładzie Grupy Azoty Puławy
Autorzy:
Pokojski, Z.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
CSR
wartość przedsiębiorstwa
wartość wspólna
goodwill
interesariusze
value of the company
shared value
stakeholders
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Firma odpowiedzialna społecznie to firma otwarta na potrzeby otoczenia oraz wyciągająca wnioski ze wszystkich skutków swej aktywności. Takie postrzeganie problemu zakłada dbałość nie tylko o dobre relacje firmy z jej klientami i akcjonariuszami, ale również z pracownikami, dostawcami i społecznościami lokalnymi. Dzisiaj odpowiedzialnego inwestora nie tyle interesuje zysk osiągany w krótkim okresie czasu, co atrakcyjny, długotrwały wzrost wartości przedsiębiorstwa. Stopa zwrotu z zaangażowanego kapitału musi być większa od alternatywnych inwestycji na rynku. Aby ten cel osiągnąć, firma musi umiejętnie prowadzić swoją politykę CSR. W artykule omówione zostaną działania CSR w kontekście ich wpływu na budowanie wartości przedsiębiorstwa dla swych interesariuszy, na przykładzie Grupy Azoty Puławy.
A socially responsible company is a company responsive to the needs of an environment and at the same time learning a lesson from results of its activity. Such approach requires extensive care not only of good relations of the company with her customers and shareholders, but also with employees, suppliers and the local communities. Today, the responsible investor isn’t interested that much in a profit made in a short span of time, as an attractive, long-term increase of value of the enterprise. The rate of return from invested capital must be higher than alternative investments on the market. In order to achieve this goal the company must competently lead a real CSR politics. In this written article CSR actions are going to be discussed in the context of their influence on building the value of the company for its stakeholders, based on the example of the Azoty Group Puławy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies