Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania efektywności1 działania centralnego mechanizmu różnicowego samochodu osobowego

Tytuł:
Badania efektywności1 działania centralnego mechanizmu różnicowego samochodu osobowego
Autorzy:
Król, L.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
samochód osobowy
mechanizm różnicowy
efektywność
passenger car
effectivness
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes the process for research impact of changes of geometric components central differential QP12 to improve traction properties passenger car through the more efficient distribution ratio of torque to each axle.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies