Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywna logistyka jako nowa koncepcja rozwoju organizacji

Tytuł:
Kreatywna logistyka jako nowa koncepcja rozwoju organizacji
Autorzy:
Rut, J.
Kulińska, E.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
organizacja
paradygmaty zarządzania
rynek
konkurencja
organization
management paradigms
market
competition
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na konkurencyjnym rynku sukces przedsiębiorstwa zależy od jego zdolności dostosowywania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Konwencjonalne podejście do zarządzania przestaje już wystarczać. Wyzwaniem dla organizacji jest więc poszukiwanie nowych, niejednokrotnie niekonwencjonalnych rozwiązań (kreatywna logistyka) oraz nowoczesnego spojrzenia na procesy logistyczne, znacznie wykraczającego poza ramy przedsiębiorstwa.
In a competitive market the company's success depends on its ability to adapt to constant changes in the environment. The conventional approach to management is no longer enough. The challenge for organizations is to search for new, often unconventional solutions (creative logistics) and modern approach to logistics processes, far beyond the framework of the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies