Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena wybranych aspektów satysfakcji klienta na przykładzie usług hotelarskich

Tytuł:
Analiza i ocena wybranych aspektów satysfakcji klienta na przykładzie usług hotelarskich
Autorzy:
Jakubiec, M.
Mika, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
satysfakcja klienta
jakość
usługi hotelarskie
customer satisfaction
quality
hotel services
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule podjęto wybrane zagadnienia odnoszące się do tematyki satysfakcji klienta. Artykuł podzielono na dwie części: teoretyczną i poznawczą. W ramach części teoretycznej dokonano charakterystyki: istoty satysfakcji, modeli satysfakcji, standardów jakości dotyczących satysfakcji klienta w usługach hotelarskich. Część poznawczą oparto na badaniu ankietowym, przeprowadzonym na klientach wybranego hotelu w Bielsku-Białej. Cel badania koncentrował się wokół analizy i oceny wybranych aspektów satysfakcji klientów ze świadczonych usług w analizowanym hotelu, w celu sformułowania propozycji usprawnień ich realizacji. W propozycjach usprawnień odniesiono się, m.in. do kwestii: szkoleń pracowników i ich prawidłowych kompetencji, sezonowych strategii cenowych oraz intensyfikacji działań w obszarze promocji usług hotelu.
In the article selected aspects concerning satisfaction were discussed. The article was divided into two parts: theoretical and practical. In the framework of the theoretical part described: meaning of satisfaction, satisfaction models and quality standards relating to customers satisfaction from hotel services. The practical part was based on questionnaire research, conducted on customers of chosen hotel in Bielsko-Biała. The purpose of the research concentrated around: analysis and assessment of selected aspects of customers satisfaction from the services of examined hotel in order to propose suggestions of their improvement. The improvements concerned: training of employees and their proper competences, seasonal price strategies and intensification of activities in the area of hotel's services promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies