Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy muzyka ma znaczenie? Powodu uczestnictwa w koncertach jednodniowych i festiwalach muzycznych

Tytuł:
Czy muzyka ma znaczenie? Powodu uczestnictwa w koncertach jednodniowych i festiwalach muzycznych
Autorzy:
Rerek, Martyna
Dłużewska, Anna
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
Orange Warsaw Festival
Open’er Festival
Woodstock
concert
tourist motivations
koncert
motywacje turystyczne
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł jest rezultatem badań, jakie przeprowadzono wśród publiczności koncertów jednodniowych, osób uczestniczących w festiwalach: Orange Warsaw, Open’er i Woodstock Festival i in., oraz w grupie uczestniczącej zarówno w festiwalach jak i w koncertach jednodniowych. Uzyskane wyniki stanowią kluczową część artykułu. Ankiety wyko-rzystane do badań zamieszczono w serwisie internetowym ankietaplus.pl. Link do nich umieszczono na portalu społec-znościowym www.facebook.com, na muzycznych forach internetowych oraz stronach poświęconych wymienionym wydarzeniom muzycznym (m.in. oficjalnym profilu Przystanku Woodstock, Orange Warsaw Festival i Open’er Festival 2014). Badania miały na celu porównanie profilu uczestników wyżej wymienionych wydarzeń muzycznych, ocenę ich aktywności turystycznej i ocenę preferencji związanych z turystyką eventową. Autorki podjęły próbę odpowiedzi na pyt-anie: czy uczestnicy wracają na kolejną edycję festiwalu lub na dany koncert oraz jakie są powody ponownych powrotów albo nie wracania? Badania przeprowadzono w 2014 roku. Próba badawcza wynosiła 212 osób.
The article is a result of field study conducted among the participants in the selected one-day concerts and festivals in Poland (such as Orange Warsaw, Open’er and Woodstock). The questionnaire was published online on the ankietaplus.pl website. The link to the questionnaire was made available on Facebook, selected social media related to concerts, and homepages of events chosen for research. The study aimed at creating and comparing the profiles of persons taking part in the above-mentioned music events. Moreover, the authors assessed tourist activity, as well as preferences and choices pertaining to music events. An attempt was made to indicate whether the visitors return for subsequent edi-tions of festivals or a given concert, and what are the reasons for (not) coming back. The research was performed in 2014 and involved as ample of 212 respondents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies