Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocje w komunikacji interpersonalnej z perspektywy zarządzania

Tytuł:
Emocje w komunikacji interpersonalnej z perspektywy zarządzania
Autorzy:
Miszczak, M.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
emocje
trudne rozmowy
komunikacja
emotions
professional difficult talks
communication
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article the problem has been addressed in the communication of emotion, especially during the difficult trade talks. By defining emotions, to characterize the mechanisms of their formation and function as well as the characteristics of the selected areas of emotional intelligence and the principles of effective communication, attempts to show how the knowledge of interlocutors on this topic, may help professional talks saturated emotions.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies