Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie reklamami w mieście inteligentnym

Tytuł:
Zarządzanie reklamami w mieście inteligentnym
Autorzy:
Ciupa, S.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
inteligentne miasta
reklama
zarządzanie reklamami
zrównoważone zarządzanie krajobrazem
zrównoważone zarządzanie przestrzenią
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jednym z istotniejszych wyzwań polskich miast – zwłaszcza tych, które aspirują do miana miasta inteligentnych – jest zrównoważone zarządzanie krajobrazem i przestrzenią. Te elementy środowiska mają duży wpływ na jakość życia mieszkańców oraz w znacznym stopniu decydują o charakterze miasta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies