Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of customer service employee’s emotions on the customer’s purchase behaviour

Tytuł:
Influence of customer service employee’s emotions on the customer’s purchase behaviour
Autorzy:
Wereda, W.
Grzybowska, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
customer satisfaction
customer behavior
employee service
employee emotions
satysfakcja klienta
zachowanie klienta
obsługa pracownika
emocje pracownika
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest podkreślenie związku, jaki istnieje pomiędzy emocjami pracownika działu obsługi klienta i zachowaniami zakupowymi klientów. Podsumowując, to klienci są tym elementem w łańcuchu biznesowym organizacji, który przynosi jej zysk dzięki dokonanym zakupom produktów i usług. Emocje pracownika wpływają na emocje klienta, a tym samym na jego poziom satysfakcji, a w efekcie przekładają się na zachowania zakupowe tego klienta.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies