Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje z klientami podstawą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem

Tytuł:
Relacje z klientami podstawą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem
Autorzy:
Krzepicka, A.
Tarapata, J.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
zarządzanie firmą
klient
relacja z klientem
lojalność klienta
marketing relacji
company management
client
customer relationship
customer loyalty
relationship marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Company management is a creative process of formulating and meeting objectives by using surroundings’ resources, which are: people, money, things and information. In the face of constantly growing competition, the leading idea of all undertaken activities should be the creation of good long-term relationships with customers, as it is largely what decides on a company’s success. Acquiring and keeping a group of loyal customers strengthens a company competitive position and it guarantees its free development. Yet, the process of creating valuable relations with customers and of their successful management requires a lot of knowledge and skills. What guarantees being successful in this field is undeniably the appropriate understanding of factors deciding on the success of created relations.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies