Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty kształtowania wizerunku Sił Zbrojnych RP

Tytuł:
Wybrane aspekty kształtowania wizerunku Sił Zbrojnych RP
Autorzy:
Lipińska, J.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
kreowanie wizerunku
wizerunek organizacji
marketing
public relations
siły zbrojne
image creation
corporate image
Armed Forces
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Creating the image of the 21st century professional army in Poland requires from their creators referring to immense achievements of the theory of organization and management, marketing in particular in this area. Methods and tools elaborated by public organizations are especially worth looking at. The possibility to take advantage of these achievements may allow creating a new more positive image of the army and its internal identity. The Armed Forces’ professionalization brings about the necessity of such changes. If we want to have efficiently operating armed forces, we need to employ appropriate workers. Moreover, correct relations with their environment will allow a better realization of tasks connected with security and defence of the state. The article presents the most important issues relating to shaping the image of a public organization and activities undertaken by the Ministry of National Defence for the Polish Armed Forces in this area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies