Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Student nauczany czy uczący się?

W artykule podamy, jak wykorzystujemy wybrane nowoczesne metody nauczania do aktywizacji studentów na zajęciach z Matematyki i czy dzięki nim studenci zaliczają odpowiednie efekty uczenia się i tym samym opanowują treści programowe przewidziane dla danych zajęć. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy metody te zmieniają studenta z nauczanego na uczącego się.
In this article, we present our experiences with the application of selected modern teaching methods to activate students in Mathematics, Statistics, and Financial Arithmetic courses. We describe in more detail the problem-based Case Teaching and Project Based Learning (PBL) methods and also the interactive Blended Learning. We describe whether, through these methods, students achieve the relevant learning outcomes and thus master the curriculum content prescribed for the course. We write about the advantages for students of using the various new methods and how they change the student from a being taught to a being a learner.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr POPUL/SP/0154/2024/02 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki II" - moduł: Popularyzacja nauki (2025).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies