Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handel internetowy - wyzwanie dla logistyki

Tytuł:
Handel internetowy - wyzwanie dla logistyki
Autorzy:
Sromek, D.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
e-commerce
sklepy internetowe
logistyka
obsługa klientów
online shops
logistics
customer service
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie aktualnej sytuacji w branży e-commerce oraz jej wpływu na logistykę . Rozwój handlu internetowego powoduje wzrost złożoności operacji i procesów logistycznych. Handel elektroniczny stwarza nowe możliwości dla logistyki, ale równocześnie logistyka jawi się jako problem dla handlu internetowego. W analizie posłużono się studium przypadku i danymi wtórnymi. Dane zostały zobrazowane na wykresach. Dodatkowo zostały opisane wyzwania dla logistyki. Zwiększająca się liczba użytkowników, przyczyniająca się do większej aktywności zakupowej, problemy konsumentów odnośnie czasu dostaw i duże wymagania odnośnie dostarczenia produktów do domów. Firmy logistyczne stopniowo wychodzą tym problemom naprzeciw usprawniając funkcjonowanie sklepów i skracają czas na obsługę klienta.
The aim of the article is to present the current situation in the e-commerce industry and its impact on logistics. The development of e-commerce increases the complexity of operations and logistic processes. E-commerce creates new opportunities for logistics, but at the same time logistics appears to be a problem for e-commerce. A case study and secondary data were used in the analysis. The data is shown in graphs. In addition, the challenges for logistics are described. Increasing number of users, contributing to greater purchasing activity, consumer problems with delivery times and high demands on the delivery of products to homes. Logistics companies are gradually addressing these problems by improving the functioning of shops and shortening the time for customer service.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies