Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie struktur 2D i 3D a ich odwzorowywanie w czasie rzeczywistym

Tytuł:
Modelowanie struktur 2D i 3D a ich odwzorowywanie w czasie rzeczywistym
Autorzy:
Witczak, M.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
odwzorowanie powierzchni
model sceny
pole widzenia
generacja obrazów
wizualizacja komputerowa
surface mapping
model scene
field of view
image generation
computer visualisation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obecnie nie jesteśmy w stanie generować w czasie rzeczywistym realnych obrazów pola widzenia. Dotyczy to zwłaszcza obiektów 3D. Dlatego dąży sie do kompromisu między złożnością modelu a postacią generowanych obrazów. Zadowalajace rezultaty moe dac symulacja widoków obiektów majacych istotne znaczenie i dostosowanie do nich poziomu szczegółowosci obrazu.
Currently we are not able to generate real-time images of real vision. This applies especially to 3D objects. Therefore, the aim is to reach a compromise between the complexity of the model and the form of generated images. Satisfactory results can be achieved by simulating views of significant objects and adjusting the level of detail in the picture.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies