Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklamacje w hutnictwie – jak działać szybko i skutecznie?

Tytuł:
Reklamacje w hutnictwie – jak działać szybko i skutecznie?
Autorzy:
Morys, A.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
hutnictwo
reklamacje
produkty
metallurgy
complaints
products
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Stymulowany przez wolny rynek ciągły wzrost wymagań klientów wymusza na dostawcach nieustanne doskonalenie oferowanego produktu i serwisu. Jednak mimo szybkiego postępu technologicznego i organizacyjnego producenci wciąż zmagają się z różnego typu problemami, których skutkiem jest niższa od oczekiwanej przez klientów jakość oferowanych produktów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies