Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacje - istotny czynnik konkurencyjności współczesnej firmy

Tytuł:
Innowacje - istotny czynnik konkurencyjności współczesnej firmy
Autorzy:
Kalukiewicz, D.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
innowacje
konkurencja
nabywcy
skutki innowacji
różnice między krajami
marketing
innovations
competition
purchasers
innovation effects
differences between countries
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wpływ na rozwój innowacji ma nasilająca się konkurencja między przedsiębiorstwami i ograniczony popyt rynkowy. Każda z możliwych strategii konkurowania wymaga innowacji. Znaczenia nabiera czas. Nabywca staje się coraz bardziej wymagający, ma trudności z wyborem oferty. Innowacje powodują pozytywne i negatywne skutki. Obserwuje się różnice między krajami w poziomie innowacyjności. Zmian wymaga marketing.
The innovation development is influenced by the arising competition between companies and by the limited marked demand. Every possible competition strategy requires an innovation. The time becomes more and more important. The purchaser's requirements rise, the offer choice is difficult for him. Innovations cause positive and negative effects. One can observe the differences between countries in innovation level. Changes are needed in marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies