Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bariery rozwoju handlu elektronicznego w Polsce

Tytuł:
Bariery rozwoju handlu elektronicznego w Polsce
Autorzy:
Duda, J.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
handel elektroniczny
Internet
bariera rozwoju
badania klientów
e-commerce
development barriers
customers research
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule dokonano próby odpowiedzi na pytanie, dlaczego Polacy tak rzadko decydują się na zakupy w Internecie w porównaniu z innymi krajami Unii Europejskiej. W tym celu przeanalizowano, jakie czynniki i w jakim stopniu powodują, że większość społeczeństwa wybiera tradycyjny sposób dokonywania zakupów. Analizę przeprowadzono na podstawie danych publikowanych przez Europejski Urząd Statystyczny, zawartych w raportach dostępnych w Internecie, a także badań ankietowych wykonanych przez autora.
The paper tries to find an answer to the question why people in Poland so rarely decide to buy in the Internet comparing with the other countries in European Union. To reach this goal it has been analyzed which factors and with what impact cause that majority of society chose traditional way of doing their shopping. The analysis has been performed on the basis of the data published by Eurostat, contained in reports available in the Internet, and the surveys carried out by the author.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies