Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Company strategy in the crisis period

The article deals with the logistic strategies enabling an enterprise to create a strategy flexible in terms of business and marketing and stable in terms of manufacturing. In order to create a strategy model the following principles can be applied: shorter periods of capacity planning combined with flexible planning, SYNCRO – MRP principle, the application of forecasting in operative planning, creation with partners one of the cooperation form as supply chain, demand chain, lean supply chain, agile supply chain, leagile supply chain, and using the DBR, APS and SCP systems.
W artykule zaprezentowano rozwiązania logistyczne umożliwiające przedsiębiorstwom tworzenie elastycznych strategii biznesowych i marketingowych oraz stabilnych w środowiskach produkcyjnych. Do utworzenia modelu strategii mogą być stosowane następujące zasady: krótsze okresy planowania zdolności w połączeniu z elastycznym planowaniem, zasada Syncro-MRP, stosowanie prognozowania w planowaniu operacyjnym, utworzenie z partnerami jednej z form współpracy w łańcuchu dostaw, łańcuchu popytu, odchudzonym łańcuchu dostaw, zwinnym łańcuchu dostaw oraz wykorzystanie systemów klsy DBR, APS i SCP.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies