Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia ECR a lojalność klienta

Tytuł:
Strategia ECR a lojalność klienta
Autorzy:
Pokusa, T.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
klient
lojalność
strategia ECR
ECR strategy
customer
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono główne przestanki umacniania lojalności klientów, traktowanej jako ich reakcję na systemowe uwarunkowania strategii ECR, dzięki którym ma on możliwość zaspokajania swoich potrzeb "szybciej, taniej i lepiej".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies