Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryteria wyboru odbiorców produktów rolnych w gospodarstwach o wielokierunkowym profilu produkcji

Tytuł:
Kryteria wyboru odbiorców produktów rolnych w gospodarstwach o wielokierunkowym profilu produkcji
Autorzy:
Kuboń, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
logistyka
odbiorca
wybór
kryteria
ocena
zbyt
metoda
logistics
user
selection
criteria
assessment
sale
method
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Praca przedstawia ocenę kryteriów wyboru odbiorców w gospodarstwach rolniczych o wielokierunkowym profilu produkcji. Na podstawie badań w 30 gospodarstwach rolniczych dokonano oceny podstawowych kryteriów wpływających na wybór odbiorców. Stwierdzono, iż podstawowym kryterium wyboru była cena (poziom cen i możliwość negocjacji cen), a czynnikami mającymi niewielki wpływ na wybór odbiorców okazała się niezawodność świadczonych usług oraz termin odbioru.
The paper presents evaluation of criteria for selection of farm produce users in farmsteads with multiprofile production. Based on the surveys performed in 30 farmsteads basic criteria having effect on selecting users were assessed. The survey showed that the basic selection criterion was the price (price level and price negotiability), and factor which had little effect on selecting the users turned out to be reliability of services rendered and time of product reception.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies