Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wheel vertical force distribution of the locomotive on buckling of the track

Tytuł:
Wheel vertical force distribution of the locomotive on buckling of the track
Autorzy:
Kalinčàk, D.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
lokomotywa
model matematyczny
tor kolejowy
zakręt
stabilność antywykolejeniowa
lokomotive
diesel
mathematical model
anti-derailment stability
track
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The mathematical model of six axles diesel locomotive has been worked out which enable to predict quasi-static loading of the wheels on buckling of the track. The model also includes influence of the axle loading adjusting device. The aim of the model is to provide information about vertical wheel forces deviations for studies of anti-derailment stability of the locomotive.
Opracowano matematyczny model sześcioosiowej lokomotywy dieslowskiej w celu predykcji (prognozowania) ąuasi-statycznych obciążeń kół na zakrętach toru kolejowego. Model uwzględnia wpływ urządzenia adiustującego obciążenia osi. Celem modelu jest dostarczenie informacji o siłach normalnych działających na koła, umożliwiających badanie antywykolejeniowej stabilności lokomotywy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies