Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet w marketingu przedsiębiorstw

Tytuł:
Internet w marketingu przedsiębiorstw
Autorzy:
Jopkiewicz, A.
Bieńkowski, K.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
Internet
marketing
odlewnictwo
foundry
industry
internet
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wokół dynamicznie rozwijającego się z miesiąca na miesiąc Internetu tworzy się tzw. rynek elektroniczny (E-biznes), którego nieodzownym elementem jest marketing. Obejmuje on swoim zasięgiem również przedsiębiorstwa produkcyjne. W artykule zaprezentowano główne zalety i obszary zastosowań Internetu w marketingu przedsiębiorstw. Prezentacja ta przedstawiona została na tle aktualnego stanu rozwoju i wykorzystania Internetu w Polsce.
Around Internet, enjoying dynamic progress every month, an electronic market (E-business) has been created, an indispensable element of which is marketing, covering with its range also production enterprises. In this article the main advantages and areas of application of Internet in business marketing are presented. The presentation has been made against the background of current development and use of Internet in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies