Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak zorganizowany jest marketing w polskich przedsiębiorstwach?

Tytuł:
Jak zorganizowany jest marketing w polskich przedsiębiorstwach?
Autorzy:
Baruk, A.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
marketing
przedsiębiorstwo
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorstwo prowadzące działalność w warunkach zmiennego i złożonego otoczenia rynkowego powinno stworzyć ramy strukturalne, umożliwiające sprawną realizację kolejnych etapów cyklu racjonalnego przebiegu działań marketingowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies