Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy teorii zarządzania jakością

Tytuł:
Podstawy teorii zarządzania jakością
Autorzy:
Wasilewski, L.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
jakość
procesy przypadkowe
zarządzanie jakością
zmienność losowa
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarządzanie jakością nie jest samodzielną dyscypliną nauki lub szerzej - wiedzy. Co więcej, w miarę dojrzewania coraz bardziej sprzęga się z innymi dyscyplinami nauki, czerpiąc z ich dorobku, lecz również wprowadzając do ich metodologii pewne zasady lub syntezy doświadczeń.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies