Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zagrożenia : pragmatyczne spojrzenie na jakość, zapewnienie jakości i certyfikację ISO 9000

Tytuł:
Zagrożenia : pragmatyczne spojrzenie na jakość, zapewnienie jakości i certyfikację ISO 9000
Autorzy:
Niegowska, E.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
jakość wyrobu
klient a dostawca
nagroda jakości
uzyskanie certyfikatu
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zainteresowanie przedsiębiorstw zapewnieniem jakości i certyfikacją ISO 9000 w świecie i Polsce ciągle wzrasta. Zapewnienie jakości jest przede wszystkim odpowiedzią na żądanie obniżenia ryzyka ponoszonego przez klienta. Jest ono częścią całościowego podejścia do jakości, które nastawione jest zarówno na zdobycie zadowolenia klienta, jak i na poprawę wyników działania przedsiębiorstwa. Co więcej, patrząc z punktu widzenia klienta, najważniejszą rzeczą jest jakość wyrobów jemu dostarczanych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies