Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług w publicznym transporcie pasażerskim. Charakterystyka nowej polskiej normy. Cz. 2

Tytuł:
Jakość usług w publicznym transporcie pasażerskim. Charakterystyka nowej polskiej normy. Cz. 2
Autorzy:
Starowicz, W.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
transport publiczny
jakość
przewozy
zarządzanie
public transport
quality
transport service
management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Druga część charakterystyki polskiej normy o jakości usług w transporcie pasażerskim. Sugerowane narzędzia zarządzania jakością: wzorce EFQM, benchmarkingDruga część charakterystyki polskiej normy o jakości usług w transporcie pasażerskim. Sugerowane narzędzia zarządzania jakością: wzorce EFQM, benchmarking,, partnerstwo dla jakości, karty praw pasażera,, partnerstwo dla jakości, karty praw pasażera.
The second part of characterisation of the Polish standard for the quality of services in the passenger transportation. Suggested tools of quality management: EFQM patterns, benchmarking, the partnership for the quality, cards of passenger rights.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies