Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ strategii marketingowej na rozwój przedsiębiorstwa

Tytuł:
Wpływ strategii marketingowej na rozwój przedsiębiorstwa
Autorzy:
Baruk, A.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
strategia marketingowa
przedsiębiorstwo
analiza PIMS
marketing strategy
company
Profit Impact of Marketing Strategy
PIMS
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Every company can realize proper long-term goals if it develops continuously. The development of the firm means practically an introduction of quality changes on the permanent way. It includes: new products (elements), modification of existing products (elements) and structural changes in the firm. Modification of organizational structures is always based on process approach. Mutual relationships between marketing strategy, company development and growth of company are, seeing from this point of view, very crucial for the future of enterprise. We can find 4 options for to solve initially the problem. They are: internal expansion, diversification, external expansion and innovations. The PIMS-Profit Impact of Marketing Strategy investigations, led in the USA, are based on 600 strategical business units. The description of some obtained results are presented in the article as well. They serve for the comparison. The received conclusions are demonstrated and discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies