Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie metody SERQUAL do badania jakości usług świadczonych przez stacje benzynowe

Tytuł:
Wykorzystanie metody SERQUAL do badania jakości usług świadczonych przez stacje benzynowe
Autorzy:
Wolniak, R.
Kostorz, E.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
metoda Servqual
jakość usług
zarządzanie jakością usług
servqual method
quality
service
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies