Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość relacji pomiędzy podmiotami niszy rynkowej

Tytuł:
Jakość relacji pomiędzy podmiotami niszy rynkowej
Autorzy:
Buszko, A.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
jakość relacji pomiędzy podmiotami
quality relation among partners
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of this article is to present the idea of quality relation among partners in market niche as an example of bank and construction company. The minor aim is to identify factors fostering such cooperation. Employees of 72 construction companies and 36 banks were questioned. Based upon received answers the big differences of opinions was discovered. That why the idea of quality relation in construction market niche supposed to create more trust and knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies