Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość relacji łączących oferentów z nabywcami

Tytuł:
Jakość relacji łączących oferentów z nabywcami
Autorzy:
Baruk, A. I.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
jakość relacji oferentów z nabywcami
relation between customers and suppliers
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule została przedstawiona problematyka jakości relacji łączących nabywców z oferentami. Na podstawie wyników badań pierwotnych analizie poddano postrzeganie przez respondentów ich roli rynkowej. Przeanalizowano także ich opinie i oczekiwania dotyczące budowania dobrych relacji z producentami i handlowcami, dokonując m. in. ich porównania w odniesieniu do obu grup oferentów. Podkreślono konieczność reorientacji oferentów, którzy powinni dostrzec w nabywcach równorzędnych partnerów rynkowych, współpracując z nimi podczas całego procesu kreowania oferty marketingowej. Obecnie występuje wyraźna luka między teoretycznymi założeniami koncepcji marketingowych, a działaniami praktycznie realizowanymi przez oferentów, którzy w nabywcach nadal dostrzegają petentów (lub natrętów), a nie cennych partnerów.
In this article the problem of quality of relations between customers and suppliers was presented. On the base of the field researches the way of perceiving by respondents their market role was analysed. Their opinions and expectations related to building high quality relations with producers and retailers were described and analysed too. Producers' and retailers' attitude to customers must be changed. They should treat customers as market partners and cooperate with them during the whole process of creating marketing offer. Now, there is the big gap between theoretical rules underlined in marketing concepts and actual activities of suppliers which see in customers petitioners, not value partners. It confirms Iow level of quality of relations between them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies