Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług w horyzoncie aksjologicznym

Tytuł:
Jakość usług w horyzoncie aksjologicznym
Autorzy:
Rogoziński, K.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
jakość usług
przestrzeń aksjologiczna
aksjologiczny system wartości
jakość synkretyczna
jakość cząstkowa
zaspokajanie potrzeb
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Fundament aksjologiczny, odwołując się do pozytywnych konotacji dotyczących usługi, umożliwia przeprowadzenie rozróżnienia między różnymi kategoriami dobra, co prowadzi do lepszego zrozumienia, czym usługa w istocie jest.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies