Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość relacji pacjent - profesjonalista w sektorze usług medycznych

Tytuł:
Jakość relacji pacjent - profesjonalista w sektorze usług medycznych
Autorzy:
Rudawska, I.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
jakość relacji
usługa medyczna
komunikacja interpersonalna
relacja pacjent-profesjonalista
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Indywidualizacja percepcji jakości usługi medycznej, jak i silny subiektywizm oceny świadczenia ze strony pacjenta sprawiają, że bardziej adekwatne jest posługiwanie się pojęciem postrzeganej jakości usługi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies