Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania satysfakcji klientów w świetle normy IS0 9001:2000

Tytuł:
Badania satysfakcji klientów w świetle normy IS0 9001:2000
Autorzy:
Kafel, P.
Sikora, T.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
badanie satysfakcji klienta
BSK
Norma ISO 9001:2000
wyniki badań
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badanie satysfakcji klientów jest narzędziem pozwalającym zdobyć cenne informacje, których przedsiębiorstwa nie są w stanie uzyskać inną drogą.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies