Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody badania satysfakcji klienta

Tytuł:
Metody badania satysfakcji klienta
Autorzy:
Rogala, P.
Data publikacji:
2005
Słowa kluczowe:
Fiat Auto Poland S.A.
Polska Nagroda Jakości
zadowolenie klienta
badanie satysfakcji klienta
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Metody prowadzenia badań zadowolenia klientów stosowane przez zeszłorocznego zdobywcę Polskiej Nagrody Jakości - firmę Fiat Auto Poland S.A. Zakład w Tychach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies