Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie przestrzenne a marketing gminy

Tytuł:
Planowanie przestrzenne a marketing gminy
Autorzy:
Chudak, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
planowanie przestrzenne
marketing gminy
preferowane branże
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Gminy jako jednostki przestrzenne konkurują między sobą, podobnie jak przedsiębiorstwa działające w jednej branży. Przedmiotem walki pomiędzy podmiotami lokalnej administracji samorządowej jest przede wszystkim pozyskanie znaczących inwestorów, zarówno krajowych, jak i z udziałem kapitału zagranicznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies