Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satysfakcja klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych

Tytuł:
Satysfakcja klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych
Autorzy:
Giemza, M.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
satysfakcja klienta
badanie satysfakcji klientów
customer satisfaction
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article sums up the results of surveys carried out in 2005 and covering 114 organisations. They showed that 85% of organisations follow a policy of on-going customer satisfaction surveys, while in 13.2 of them such surveys are only occasional. Only a single organisation declared they have never surveyed their customers. The common surveying methodologies are survey at customer's site (28%) and complaints analysis (22.2%).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies