Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satysfakcja i lojalność klienta w konkurencyjnym otoczeniu

Tytuł:
Satysfakcja i lojalność klienta w konkurencyjnym otoczeniu
Autorzy:
Skrzypek, A.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
satysfakcja klienta
lojalność klienta
pomiar satysfakcji klienta
customer satisfaction
measurement
customer loyalty
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author demonstrates that measuring of customer satisfaction in quality is a starting point for implementation of operation enhancements. However, the prerequisite here is proper methodology, i.e. the surveys must be done on a regular basis, their results must be announced to all the staff etc. If the conditions listed in the article are met, the customer satisfaction surveys may become the basis of adequate management of customer intelligence.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies