Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wartość interesariuszy jako kluczowy czynnik wartości organizacji odpowiedzialnych społecznie

Tytuł:
Wartość interesariuszy jako kluczowy czynnik wartości organizacji odpowiedzialnych społecznie
Autorzy:
Jabłoński, A.
Jabłoński, M.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
wartość interesariuszy
odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
value based management
factor of value corporate social responsibility
corporate social responsibility
value of company's clients
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
According to the authors of the presented article, an essential source of building values of companies actively involved in voluntary service to the society is management, with its fundaments in identifying the value of company's clients. The article presents the attitude to the company value management according to VBM (Value Based Management), which increases this value with connection to the Corporate Social Responsibility principles (CSR). Quality of particular client groups influencing it is its stimulator. A company, within a framework of its development should observe its clients according to the principle: your ability to create market value depends on the type of your clients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies