Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy kryzys gospodarczy może wpłynąć na rozwój koncepcji CSR?

Tytuł:
Czy kryzys gospodarczy może wpłynąć na rozwój koncepcji CSR?
Autorzy:
Hąbek, P.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
koncepcji CSR
corporate social responsibility
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Corporate social responsibility is a concept where changing stakeholders' expectations are identified and included into management strategy, which direction is to acquire mutual benefits. Recession will not decrease usefulness or utility of the CSR idea determined in this way. Quite the contrary, crisis may mean fall of public relations or philanthropic activities (considering limited budgets) but for activities closely related to business strategy (economically justified) may mean growth. Recession brings many unfavorable effects but on the other hand it clears companies from unnecessary and ineffective activities. Let's hope that present crisis will correct wrong understanding and practice of responsible business.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies