Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się w organizacji z perspektywy zarządzania jakością

Tytuł:
Uczenie się w organizacji z perspektywy zarządzania jakością
Autorzy:
Fazlagić, J.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
uczenie się w organizacji
learning in organization
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the industrial economy the main source of competitive advantage was the ability do deliver technologically advanced products. The technical quality was one of the main distinguishing features of successful companies. In the 21C. technical quality has became relatively less important due to the proliferation of TQM philosophy. More and more companies worldwide, especially from the emerging markets have learned how to meet the western standards of quality. The therefore, the main battlefield in the marketplace is innovation and the ability to learn among companies and individual employees. Successful companies worldwide must learn how to ask the right questions and answer them in the form of innovative services and products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies