Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem zaufania w usługach

Tytuł:
Problem zaufania w usługach
Autorzy:
Bugdol, M.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
zaufanie w usługach
confidence in services
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Confidence plays a very important role in economic and social activity. More and more frequently confidence is said to be social capital without which innovations and economic development are impossible, and quality improvement processes end in failure. In quality management the problem of confidence in products and people providing services is more and more frequently observed. Undoubtedly, this value plays a key role in the provision of services. Based on an analysis of literature, the article presents relations between confidence and quality, problems connected with constructing and maintaining confidence and its evaluation, as well as confidence in e-services. The main goal of the article is to determine practical guidelines for people responsible for service provision, and to present various opportunities and limitations which people managing intangible values always have to cope with.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies