Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uzupełnienie dokumentów w postępowaniu

Tytuł:
Uzupełnienie dokumentów w postępowaniu
Autorzy:
Suchoń, A.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
procedura zamówień publicznych
dokument
zarządzanie
pełnomocnictwo
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Udział w procedurze zamówień publicznych łączy się z koniecznością spełniania wielu wymagań i dostarczenia dokumentów. Zgodnie z zasadą określoną w art. 26 ust. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający obowiązkowo żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies