Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uszkodzenia powodziowe i naprawy awaryjne dróg kolejowych na Dolnym Śląsku

Tytuł:
Uszkodzenia powodziowe i naprawy awaryjne dróg kolejowych na Dolnym Śląsku
Autorzy:
Krużyński, M.
Piotrowski, A.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
geotechnika
prace naprawcze
stateczność budowli
szkody powodziowe
uszkodzenia podtorza
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Szkody popowodziowe w infrastrukturze kolejowej - ze względu na losowy i gwałtowny sposób ich powstania - musiały być usuwane w trybie doraźnym, aby w jak najkrótszym czasie można było przywrócić zdolność eksploatacyjną wyłączonych linii kolejowych. Podstawą do wykonania prac naprawczych były opracowania dokumentacyjne, przygotowywane w trybie awaryjnym, często oparte na niepełnych danych, szczególnie z zakresu geotechniki i stateczności budowli.
Flooding damage in railway infrastructure has to be repaired immediately due to random and sudden way of their arising and reconditioning necessity of the railway lines out of operation. The base of repairing works was documentation prepared in immediate mode without geotechnics and structure stability details.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies