Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie charakterystyk elastokinematycznych mechanizmu 5-wahaczowego prowadzenia kół samochodu

Tytuł:
Badanie charakterystyk elastokinematycznych mechanizmu 5-wahaczowego prowadzenia kół samochodu
Autorzy:
Janczur, R.
Knapczyk, J.
Maniowski, M.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
charakterystyki elastokinematyczne
zawieszenie 5-wahaczowe
5-rod suspension
elastokinematic characteristics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wykonano pomiary stanowiskowe przemieszczeń zwrotnicy koła pod działaniem sił podłużnej i poprzecznej, wywieranych w miejscu styku opony z platformą obrotowo-przesuwną. Wyniki pomiarów opracowano jako charakterystyki elastokinematyczne mechanizmu prowadzenia kół przednich, złożonego z zawieszenia 5-wahaczowego i układu kierowniczego z przekładnią zębatkową samochodu VW Passat.
Spatial displacements of the wheel knuckle caused by quasi-static external load applied at the contact patch of the tire with the supporting plate are measured by using Datron RV3 Sensor. The measurement results are presented as elastokinematic characteristics of the studied wheel guiding mechanism, consisted of the 5-rod suspension with rack and pinion steering system of the VW Passat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies