Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zagwoździowane skarpy przy modernizowanych drogach S1, S7 i DK 69

Tytuł:
Zagwoździowane skarpy przy modernizowanych drogach S1, S7 i DK 69
Autorzy:
Mrozik, M.
Sierant, J.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
geoinżynieria
gwoździowanie gruntu
osuwisko
skarpa
geoengineering
landslide
slope
soil nailing
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Osuwiska związane z obiektami komunikacyjnymi to problem złożony, a przez ogromna skalę zjawiska - niemal powszechny. Procesy geodynamiczne zachodzą w korpusach drogowych, nasypach i ich podłożach, skarpach naturalnych sąsiadujących z obiektem, a nawet na nowo budowanych skarpach przekopów drogowych. Technologia gwoździowania gruntu z wykorzystaniem oblicowania elastycznego jest z powodzeniem wykorzystywana do stabilizacji osuwisk związanych z obiektami komunikacyjnymi, jak i racjonalnego zabezpieczania przed tymi procesami nowo tworzonych skarp wykopów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies