Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multimedialny trening decyzyjny >>MeToDa<< jako przykład wykorzystania w nauczaniu metod aktywizujących i twórczości własnej studentów

Tytuł:
Multimedialny trening decyzyjny >>MeToDa<< jako przykład wykorzystania w nauczaniu metod aktywizujących i twórczości własnej studentów
Autorzy:
Sobol, M.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
absorpcja informacji
Multimedialny Trening Decyzyjny
nauczanie
absorption of information
Multimedial Decision-Making Training (MeToDa)
teaching
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł dotyczy metodycznych podstaw Multimedialnego Treningu Decyzyjnego >>MeToDa<< i twórczości własnej studentów. Skoncentrowano się na podstawowych informacjach na temat samego treningu, jak i uzasadniono oparcie jego konstrukcji na aktywizujących metodach nauczania, w tym w szczególności, na grach dydaktycznych.
The article concerns methodical basis of The Multimedial Decision-Making Training >>MeToDa<< and student.s creation. There are described primary information about training and justified there using activity teaching methods, particularly teaching games.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies